יום שבת, 19 בנובמבר 2011

אינדיקאטורים, קריטריונים ומחוון/ סיגל ריינדרס כפרי 17.11.11





בהרצאתה של סיגל, הבנתי שיש להתייחס לקריטריונים מסוימים על מנת ליצור לי תמונת מצב הן עכשווית והן עתידית.
בעקבות "תגלית" זו, יצרנו טבלה בקבוצה  ואליה הכנסנו את הנתונים הבית ספריים כפי שהם היום. לטבלה כזו אוכל להכניס גם נתונים לבית הספר האידאלי מבחינתי לאחר שאלמד ואבין מהי אידיאליזציה טכנולוגית בבית ספר.
אינדיקאטור- דבר המאפיין באופן כמותי , היבט מרכזי או תכונה בולטת של המערכת:מאינדיקאטור לקריטריון ולמחוון.
אינדיקאטור של הקשר
תשומות:
תהליכים
תפוקות
תוצאות

אינדיקאטורים
קריטריון

הערות

בית הספר
מספר תלמידים
41



מספר כיתות
17



מספר מורים

30


תשומות
ציוד היקפי:




מחשבים נייחים
בכל כיתה



מסך
בכל כתה



מקרן
בכל כיתה



מעבדת מחשבים
20 מחשבים+מקרן+מדפסת



מחשבים ניידים למורים
10
נתנו ע"י העיריה


מחשבים ניידים תלמידים
5
פרטי


עגלת מחשבים
25 פריטים
אמורה להגיע בקרוב


תמיכה במורים
קיימת עזרה ממנחה  מהעיריה + טכנאי ל 15 שעות.




+מרצים ליישומי מחשב
מופיעים בישיבות בפורום בית ספרי מלא


אתר בית ספרי וכיתתי

פורטל עירוני


מערכת תקשוב בית ספרי
Smart school



ספקי תוכן
בריינפופ, אופק, אוריינית
 

תהליכים
מורים
כל  המורים ומעשירים את חומר הלימוד ע"י שילוב
 חומרים ויזואליים  מהאינטרנט במהלך השיעורים






תלמידים
כל התלמידים יודעים לחפש ולמצוא חומרים  באינטרנט באופן ממוקד ומעבירים שיעורים מקוונים בכתה.







כל התלמידים עובדים בשיתוף פעולה במשימות קבוצתיות בעזרת גוגלדוק וסקייפ



תפוקות     

מיידיות
תלמידי כתה  ה-ו




ארוכות טווח
תלמידי כתות ג-ד






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה